ApotheekZorg Farmacie zorgt dat je jouw medicijnen overal in Nederland kunt krijgen. Bezorgd bij de apotheek om de hoek of direct bij je thuis. Zelfs medicijnen die gekoeld vervoerd moeten worden, zijn bij ons in goede handen en houden we van deur tot deur op de juiste temperatuur. Zo ontvang je je bestelling gegarandeerd in goede conditie.
Jij hoeft je geen zorgen te maken of je je medicijnen wel op tijd in huis hebt, want wij houden in ons systeem bij wanneer je een nieuwe voorraad nodig hebt. Zo zit je nooit zonder. Onze zorgmedewerkers bellen je om een afspraak te maken waar en wanneer je de medicijnen wilt ontvangen. Eén van onze leveranciers - AMP Groep of PostNL - bezorgt je medicijnen bij je thuis.
Meer weten over de bezorging door AMP Groep of PostNL
Sommige medicijnen moeten op een bepaalde temperatuur vervoerd worden. We volgen daarom onze (gekoelde) zendingen nauwkeurig, zodat we je medicijnen onder de juiste condities bezorgen. Gaat er toch iets mis? Dan doen we er alles aan om dit op te lossen. Zodat je je bestelling altijd op tijd en op de gewenste locatie ontvangt.
Heb je vragen over de bezorging van jouw medicijnen? Of is iets niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op met ons zorgteam.
Je kunt zelf een datum en tijd kiezen voor de bezorging. Je krijgt een e-mail van AMP om een afspraak te maken op mijnafspraak.nl. Daar kies je waar en wanneer de bezorger langskomt.
De avond voor levering ontvang je een e-mail met daarin een tijdvak van 2 uur. Op mijnafspraak.nl zie je wie je pakket bezorgt. Vanaf 08.00 uur op de dag van bezorging zie je de foto van de bezorger en kun je met een code controleren of de bezorger echt is wie hij/zij zegt.
Zodra het pakket onderweg is, krijg je een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Komt de afspraak niet uit? Je kunt de afspraak wijzigen tot 21.00 uur in de avond voor de levering.
PostNL bezorgt je medicijnen binnen 1-2 werkdagen. Zodra je pakket door ons verzonden wordt, krijg je een track & trace code om de bezorging te volgen. Deze code wordt meestal per e-mail of sms naar je verzonden door PostNL.
Er zijn verschillende manieren om je pakket af te leveren. Zo kan je kiezen voor bezorging op afspraak, avondbezorging en bezorging bij de buren of een afhaalpunt als je niet thuis bent.
Komt het bezorgtijdstip niet uit? Je wijzigt het eenvoudig via je PostNL account. Het bezorgmoment of de locatie van je pakket kan je wijzigen tot je de status 'zending gesorteerd' ziet staan. Vervolgens kun je een nieuw bezorgmoment kiezen.
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen. Meer informatie hierover vind je op onze cookie instellingen pagina.